سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه آزاد

دوره های بدون کنکور کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه آزاد بهترین فرصت برای داوطلبانی می باشد که به هر دلیلی موفق به شرکت و یا قبولی در کنکور نشده اند و بدنبال راه و مسیر راحتی برای ورود به دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه آزاد هرساله در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

دوره های بدون کنکور رشته های کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه آزاد در راستای جذب دانشجو هرساله در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن در مقاطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته – ناپیوسته برگزار می گردد و با توجه به تنوع رشته های ارائه شده در این دوره ها ، متقاضیان زیادی تمایل به ثبت نام و ورود به کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه آزاد هستند.

ادامه مطلب...

فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر بدون کنکور در دانشگاه جامع

ثبت نام رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر را انتخاب و  تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بخصوص رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر مطلع بوده و اطلاعاتی را در موردی شرایط و سرفصل ها و آینده شغلی رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیکی شهر موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورند.

ادامه مطلب...

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه آزاد

دوره های بدون کنکور کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه آزاد بهترین فرصت برای داوطلبانی می باشد که به هر دلیلی موفق به شرکت و یا قبولی در کنکور نشده اند و بدنبال راه و مسیر راحتی برای ورود به دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه آزاد هرساله در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

دوره های بدون کنکور رشته های کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه آزاد در راستای جذب دانشجو هرساله در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن در مقاطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته – ناپیوسته برگزار می گردد و با توجه به تنوع رشته های ارائه شده در این دوره ها ، متقاضیان زیادی تمایل به ثبت نام و ورود به کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه آزاد هستند.

ادامه مطلب...

مکانیک خودرو بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت نام رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو را انتخاب و  تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بخصوص رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو مطلع بوده و اطلاعاتی را در موردی شرایط و سرفصل ها و آینده شغلی رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورند.

در چندسال اخیر با توجه به افزایش مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سراسر کشور و تنوع رشته های ارائه شده در این دانشگاه برای مقاطع تحصیلی مختلف ، شاهد افزایش متقاضیان ورود به این دانشگاه و افزایش ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی و خصوصا ورود به رشته کاردانی فنی مکانیک خودرو هستیم و داوطلبان با هر شرایطی توانایی ادامه تحصیل در این دانشگاه را پیدا می کنند.

ادامه مطلب...

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو

مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو هرساله با هدف جذب دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس اقدام به برگزاری آزمون ورودی می نماید و دانش آموزان بسیاری داوطلب شرکت در آزمون ورودی این مدارس می باشند، زیرا مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو کیفیت آموزشی مناسب و همچنین سطح علمی بالاتری نسبت به مدارس عادی برخوردارند.

آزمون ورودی مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو هرساله برای سالتحصیلی جدید در دو مقطع تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می گردد . آزمون متوسطه اول مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو با عنوان سنجش هوش شناخته می شود و مختص دانش آموزان پایه ششم به هفتم می باشد و آزمون متوسطه دوم مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو برای گزینش دانش آموزان از مقطع نهم به دهم برگزار می گردد که داوطلبان میتوانند در صورت داشتن شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان رشته مکانیک خودرو در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام و شرکت در این آزمون اقدام نمایند.

ادامه مطلب...

ثبت نام بدون کنکور رشته مکانیک خودرو دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور رشته مکانیک خودرو دانشگاه پیام نور

 

ثبت نام بدون کنکور رشته مکانیک خودرو دانشگاه پیام نور بدین صورت است که در آن داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری میتوانند براساس سوابق تحصیلی وارد رشته مکانیک خودرو دانشگاه پیام نور شوند. در واقع این دانشگاه در مقطع کارشناسی ، علاوه بر اینکه از طریق برگزاری آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد ، یک روش بدون آزمون و البته آسانتر جهت ورود داوطلبان به مقطع کارشناسی نیز با طرح بدون کنکور رشته مکانیک خودرو دانشگاه پیام نور ارائه می دهد.

در چندسال اخیر تحصیل در رشته مکانیک خودرو دانشگاه پیام نور بدلیل عدم اجبار حضور دانشجو در کلاس و همچنین شهریه پایین این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است و بسیاری از داوطلبان علاقه مند به شرکت در دوره های بدون کنکور پیام نور هستند.

ادامه مطلب...

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه آزاد


ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه آزاد

دوره های بدون کنکور کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه آزاد بهترین فرصت برای داوطلبانی می باشد که به هر دلیلی موفق به شرکت و یا قبولی در کنکور نشده اند و بدنبال راه و مسیر راحتی برای ورود به دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه آزاد هرساله در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

دوره های بدون کنکور رشته های کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه آزاد در راستای جذب دانشجو هرساله در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن در مقاطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته – ناپیوسته برگزار می گردد و با توجه به تنوع رشته های ارائه شده در این دوره ها ، متقاضیان زیادی تمایل به ثبت نام و ورود به کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه آزاد هستند.

ادامه مطلب...

ثبت نام رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو بدون کنکور در دانشگاه

ثبت نام رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو را انتخاب و  تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بخصوص رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو مطلع بوده و اطلاعاتی را در موردی شرایط و سرفصل ها و آینده شغلی رشته کاردانی فنی کنترل کیفیت خودرو موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورند.

ادامه مطلب...

ثبت نام بدون کنکور رشته کنترل کیفیت خودرو دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور رشته کنترل کیفیت خودرو دانشگاه پیام نور

 

ثبت نام بدون کنکور رشته کنترل کیفیت خودرو دانشگاه پیام نور بدین صورت است که در آن داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری میتوانند براساس سوابق تحصیلی وارد رشته کنترل کیفیت خودرو دانشگاه پیام نور شوند. در واقع این دانشگاه در مقطع کارشناسی ، علاوه بر اینکه از طریق برگزاری آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد ، یک روش بدون آزمون و البته آسانتر جهت ورود داوطلبان به مقطع کارشناسی نیز با طرح بدون کنکور رشته کنترل کیفیت خودرو دانشگاه پیام نور ارائه می دهد.

در چندسال اخیر تحصیل در رشته کنترل کیفیت خودرو دانشگاه پیام نور بدلیل عدم اجبار حضور دانشجو در کلاس و همچنین شهریه پایین این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است و بسیاری از داوطلبان علاقه مند به شرکت در دوره های بدون کنکور پیام نور هستند.

ادامه مطلب...

ثبت نام رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری بدون کنکور در د

 

ثبت نام رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری را انتخاب و  تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بخصوص رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری مطلع بوده و اطلاعاتی را در موردی شرایط و سرفصل ها و آینده شغلی رشته کاردانی فنی طلا و جواهر - ریخته گری موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورند.

ادامه مطلب...