سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثبت نام بدون کنکور رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه پیام نور بدین صورت است که در آن داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری میتوانند براساس سوابق تحصیلی وارد رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه پیام نور شوند. در واقع این دانشگاه در مقطع کارشناسی ، علاوه بر اینکه از طریق برگزاری آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد ، یک روش بدون آزمون و البته آسانتر جهت ورود داوطلبان به مقطع کارشناسی نیز با طرح بدون کنکور رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه پیام نور ارائه می دهد.

در چندسال اخیر تحصیل در رشته الکترونیک صنعتی دانشگاه پیام نور بدلیل عدم اجبار حضور دانشجو در کلاس و همچنین شهریه پایین این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است و بسیاری از داوطلبان علاقه مند به شرکت در دوره های بدون کنکور پیام نور هستند.

ادامه مطلب...

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی الکترونیک صنعتی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی الکترونیک صنعتی دانشگاه آزاد

دوره های بدون کنکور کاردانی فنی الکترونیک صنعتی دانشگاه آزاد بهترین فرصت برای داوطلبانی می باشد که به هر دلیلی موفق به شرکت و یا قبولی در کنکور نشده اند و بدنبال راه و مسیر راحتی برای ورود به دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی الکترونیک صنعتی دانشگاه آزاد هرساله در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

ادامه مطلب...

ثبت نام رشته الکترونیک صنعتی بدون کنکور علمی کاربردی

 

ثبت نام رشته کاردانی فنی الکترونیک صنعتی بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته کاردانی فنی الکترونیک صنعتی : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به رشته کاردانی فنی الکترونیک صنعتی دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته کاردانی فنی الکترونیک صنعتی را انتخاب و تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بخصوص رشته کاردانی فنی الکترونیک صنعتی مطلع بوده و اطلاعاتی را در موردی شرایط و سرفصل ها و آینده شغلی رشته کاردانی فنی الکترونیک صنعتی موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورند.

ادامه مطلب...