رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته مهندسی کشاورزی ـ بیوتکنولوژی کشاورزی

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته مهندسی کشاورزی ـ بیوتکنولوژی کشاورزی : هرساله در راستای جذب داوطلبان جهت تحصیل در رشته های ارائه شده در این دانشگاه ثبت نامی برگزار می گردد و فرصت مناسبی است برای داوطلبانی که قصد ورود به دانشگاه آزاد در رشته مهندسی کشاورزی ـ بیوتکنولوژی کشاورزی به صورت بدون آزمون را دارند و همچنین داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده و رتبه مناسبی را جهت قبولی در رشته مورد علاقه خود کسب ننموده اند ، فرصت خواهند داشت از طریق شرکت در دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته مهندسی کشاورزی ـ بیوتکنولوژی کشاورزی مجددا شانس خود را برای ورود به دانشگاه آزاد امتحان کنند.

دانشگاه آزاد در تمام گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت بدون کنکور و در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه از داوطلبان واجد شرایط به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی ثبت نام به عمل می آورد.

دوره های بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته مهندسی کشاورزی ـ بیوتکنولوژی کشاورزی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد که . داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد در صورت دارا بودن شرایط و مدارک لازم ، نسبت به ثبت نام و درج کد رشته محل های خود اقدام کنند.

  ادامه مطلب...