ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به دانشگاه ، بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار مطلع بود و اطلاعاتی را در موردی رشته های موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورد.

در چندسال اخیر با توجه به افزایش مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور و تنوع رشته های ارائه شده در این دانشگاه برای مقاطع تحصیلی مختلف ، شاهد افزایش متقاضیان ورود به این دانشگاه خصوصا در رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار هستیم و داوطلبان با هر شرایطی توانایی ادامه تحصیل در این دانشگاه را پیدا می کنند.

 

دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار هرساله در دو نوبت برای نیمسال اول ( مهر) و نیمسال دوم (بهمن) در مقطع کاردانی و کارشناسی برگزار می گردد که در طی آن داوطلبان واجد شرایط میتوانند از بین رشته های علمی کاربردی  رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار خود را انتخاب نموده و وارد دانشگاه شوند.

توصیه می کنیم دو مطلب ثبت نام علمی کاربردی 99 و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 را درباره رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار مطالعه نمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار

رشته های دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی است که آگاهی از آن ها کمک بسیاری به داوطلبان عزیز جهت ثبت نام موفقیت آمیز خواهد نمود. از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار میتوان به شرح ذیل اشاره نمود:

·         دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم چهار ساله برای داوطلبان مقطع کاردانی

·         داشتن مدرک فوق دیپلم برای متقاضیان ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته

·         دارا بودن معدل مناسب جهت قبولی در رشته مورد نظر

·         نداشتن منع خدمت سربازی برای آقایان

·         شرایط بومی بودن

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اکثرا برای همه دانشگاه ها یکسان میباشد.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار

ثبت نام ورودی مهر دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار هرساله از نیمه دوم مرداد ماه شروع میشود و داوطلبان به مدت دو هفته فرضت انتخاب رشته و ثبت نام خواهند داشت. همچنین ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی نیز معمولا از نیمه دوم دی ماه شروع می شود.

ثبت نام و نام نویسی دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش خواهد بود و متقاضیان جهت ثبت نام بایستی با اطلاع از شرایط و ضوابط پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در بازه زمانی اعلام شده مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بعد از اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و اطلاع از لیست رشته های علمی کاربردیمی توان با مراجعه به سایت و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمود.

دفترچه راهنمای پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در ورودی نیمسال اول و نیز نیمسال دوم همزمان با شروع فرایند ثبت نام از طریق سایت sanjesh.org  منتشر می شود و لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه راهنما درج گردیده که داوطلب قبل از اقدام به ثبت نام رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار بایستی از رشته ها و محل های دانشگاهی اطلاع پیدا کند.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می شود.

هرداوطلب مجاز به انتخاب 30 رشته محل در مقطع کاردانی و انتخاب 20 رشته محل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی می باشد.

در ادامه مراحل ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار را آورده ایم :

1 - مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

2 - دانلود دفترچه ثبت نام کنکور دانشگاه علمی کاربردی ( متناسب با مقطع مورد نظر )

3 - مطالعه شرایط و لیست رشته های ارائه شده .

4 - آماده نمودن مدارک ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی.

5 - خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ثبت نام .

6 - تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام و مراجعه به واحد دانشگاهی مورد نظر

7 - تایید مراحل و دریافت رسید ثبت نام .

 ذکر این نکته اهمیت دارد که افراد شاغل نیز مناسب با رشته شغلی خود میتوانند از بین رشته های مخصوص افراد شاغل انتخاب نمایند.

همانطور که ذکر شد برای ورود به مقاطع مختلف علمی کاربردی نیاز به هیچ آزمون یا کنکوری نیست و ملاک اصلی معدل دوره قبل میباشد یعنی برای قبولی در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فقط معدل دوره دیپلم ملاک است و برای قبولی در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ملاک اصلی معدل دوره کاردانی میباشد.

یکی از ویژگی های تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار پایین بودن شهریه می باشد. میزان شهریه به نوع رشته و تعداد واحد های اخذ شده در هر ترم بستگی دارد . به طور کلی شهریه های پرداختی توسط دانشجویان به دو دسته شهریه ثابت و متغییر تقسیم می گردد.

برای اطلاع از شهریه دانشگاه علمی کاربردی می توانید از این مطلب استفاده نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار

برای ثبت نام اینترنتی و حضوری دانشگاه علمی کاربردی می توانید به سایت moshaverin.org مراجعه کرده و یا ، داوطلبان نیازمند ارائه مدارک زیر می باشند تا اطلاعات هویتی و تحصیلی آن ها تایید شود :

·         اصل مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش (متقاضیان مقطع کاردانی)

·         اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی (متقاضیان مقطع کارشناسی)

·         اصل کارت ملی و اصل شناسنامه

·         6 قطعه عکس تمام رخ 4×3

·         کارت پایان خدمت یا معافیت

·         اصل کاربرگ 103 (گواهی اشتغال به کار) با مهر و امضا بالاترین مقام مسئول

·         آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

·         فرم تاییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته دکتری تخصصی عوامل شیمیایی محیط کار