ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی : مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی جزء مدارس استعدادهای درخشان و بسیار پر طرفدار در کشور می باشند و به دلیل بالاتر بودن سطح علمی و امکانات اموزشی در این مدارس ، بسیاری از والدین تمایل دارند فرزندانشان در یکی از این مدارس وارد شوند. پذیرش در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی از طریق برگزاری آزمون ورودی صورت می گیرد.

ثبت نام برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی یک مرتبه در سال و بصورت سراسری انجام می گیرد.

 

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و آزمون مدارس نمونه دولتی برخلاف سال های گذشته که در دو بازه زمانی مختلف انجام می گرفت ، با توجه به ادغام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی ،بصورت مشترک و جامع از نیمه دوم بهمن ماه شروع می گردد و به مدت تقریبا ده روز تا دو هفته ادامه دارد. توصیه می شود مقالات azmoon.medu.ir و www.azmoon.medu.ir را حتما مطالعه نمایید.

داوطلبان بایستی در بازه زمانی اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان استعدادهای درخشان نبت به تکمیل فرم تقاضانه اقدام کنند.

سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی

قبل از ادغام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ، ثبت نام مدارس تیزهوشان از طریق سایت azmoon.medu.ir  و ثبت نام مدارس نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی از طریق سامانه های اختصاصی آموزش و پرورش هر استان صورت می گرفت ولی با توجه به تغییراتی که در نحوه ثبت نام آمزون مدارس تیزهوشان و آزمون مدارس نمونه دولتی انجام گرفت ، مقرر شد ثبت نام آزمون ورودی این مدارس از طریق انجام گیرد و داوطلبان با مراجعه به سامانه مذکور نسبت یه ثبت نام خود اقدام نمایند.

 تمامی مراحل اعم از ثبت ‌نام، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتیجه آزمون، ثبت درخواست تجدید نظر و اعتراض، به‌ صورت اینترنتی و به شیوه غیرحضوری توسط داوطلبان انجام می‌شود و مدارس محل تحصیل داوطلبان در این خصوص مسئولیتی ندارند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، از طریق سامانه ثبت ‌نام در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد، مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سراسر کشور، هنگام ثبت‌نام قابل‌ مشاهده است.

 شرایط ثبت ‌نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی

ملاک ثبت ‌نام دانش آموزان پایه ششم در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی متوسطه اول ، کسب نمرات خیلی خوب در تمامی دروس پایه ششم می باشد و ملاک ثبت نام در دوره متوسطه دوم متوسطه نظری و هنرستان‌های فنی و حرفه ‌ای تیزهوشان و نمونه دولتی، کسب حداقل معدل کل 19 در پایه هشتم می باشد.

در شهرهایی که بیشتر از یک مدرسه نمونه دولتی و تیزهوشان وجود داشته باشد ، دانش آموزان می‌توانند در فرم تقاضانامه ثبت ‌نام، بر اساس اولویت مدارس را انتخاب نمایند.

راهنمای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی

بعد از ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی داوطلبان باید برای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی آماده شوند. قبولی در مدارس استعدادهای درخشان با توجه به تعداد بالای داوطلبان و طرفیت پایین مدارس کاری بسیار دشوار برای دانش آموزان می باشد که بدون داشتن پشتکار بالا امکان پذیر نمی باشد. مرکز مشاوره تحصیلی سبز مشاور با ارائه مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی مناسب دانش آموزان را برای موفقیت در مدارس استعدادهای درخشان آماده نموده و با معرفی منابع مناسب و آموزش روش های صحیح تست زنی مسیر قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را هموارتر می نماید.

مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی هرساله با برگزاری آزمون ورودی دانش آموزان مستعد و باهوش را برای ادامه تحصیل در این مدارس جذب می نمایند. تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه متوسطه اول و متوسطه دوم امکانپذیر می باشد و هرساله آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم برگزار می گردد . پس در نظر داشته باشید که امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان برای پایه ابتدایی مقدور نمی باشد.

سایت همگام هدایت تحصیلی یکی از سایت های مهم برای دانش آموزان می باشد که آدرس سایت آن hamgam.medu.ir می باشد

شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در دو پایه هفتم و دهم متفاوت می باشد. دانش آموزان پایه ششم که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان را دارند بایستی در تمامی دروس نوبت دوم پایه ششم نمرات خیلی خوب را کسب نمایند. این داوطلبان در صورت دارا بون شرایط ثبت نام میتوانند با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس استعدادای درخشان متوسطه اول به نشانی اینترنتی www.hoosh.medu.ir با وارد نمودن کد ملی و رمز همگام خو.د وارد سامانه شده و فرم تقاضانامه اینترنتی برای شرکت در آزمون سنجش هوش ششم به هفتم را تکمیل نمایند.

همچنین دانش آموزان پایه نهم که تصمیم به شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی را دارند توجه داشته باشند که برای شرکت در آزمون تیزهوشان باید حداقل معدل آن ها در پایه هشتم 19 بوده باشد و جهت شرکت در آزمون نمونه دولتی پایه دهم باید معدل کل آنها در پایه هشتم 18 به بالا باشد تا مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون باشند. دانش آموزان پایه نهم در صورت داشتن شرایط ثبت نام میتوانند برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی متوسطه دوم به سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان به نشانی اینترنتی www.azmoon.medu.ir مراجعه نموده و وارد سامانه ثبت نام شوند.

ثبت نام تیزهوشان و ثبت نام نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی در چند مرحله صورت میگیرد : مرحله اول مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت نام می باشد. مرحله دوم مربوط به پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می باشد که بصورت اینترنتی و از طریق سایت های مذکور قابل پرداخت می باشد. پس از پرداخت هزینه ثبت نام داوطلبان تکمیل می گردد. مراحل بعدی ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شامل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ، دریافت نتایج آزمون و ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان می باشد. تمامی این مراحل از طریق سامانه های فوق انجام می گیرد.

ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی