ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته تربیت مربی آموزش های شهروندی

دوره های بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد بهترین فرصت برای داوطلبانی می باشد که به هر دلیلی موفق به شرکت و یا قبولی در کنکور نشده اند و بدنبال راه و مسیر راحتی برای ورود به دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد هرساله در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

دوره های بدون کنکور رشته های کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد در راستای جذب دانشجو هرساله در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن در مقاطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته – ناپیوسته برگزار می گردد و با توجه به تنوع رشته های ارائه شده در این دوره ها ، متقاضیان زیادی تمایل به ثبت نام و ورود به کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد هستند.

 

پذیرش در این دوره های رشته های غیرحضوری دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی داوطلبان خواهد بود و داوطلبان واجد شرایط میتوانند بر اساس علاقه خود در گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان به صورت بدون کنکور انتخاب رشته نمایند.

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد در تمام مقاطع ورودی مهر و ورودی بهمن به صورت اینترنتی و از طریق سایت کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد اسلامی بنشانی azmoon.org  صورت می گیرد.

مطالب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را نیز حتما مطالعه نمایید.

زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد

همانطور که بیان شد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای رشته کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد دوره های بدون کنکور را در دو نیمسال تحصیلی اول (مهر) و نیمسال تحصیلی دوم (بهمن) انجام می دهد که در ادامه به زمان و نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره ها خواهیم پرداخت :

نیمسال اول تحصیلی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد (مهر ماه)

زمان ثبت نام بدون کنکور آزاد برای نیمسال اول معمولا از نیمه دوم اسفند ماه شروع شده و متقاضیان شرکت در این دوره ها تا اواخر شهریور ماه فرصت خواهند داشت جهت ثبت نام در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته به سایت کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کرده و با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط ، اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نیمسال دوم تحصیلی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد (بهمن ماه)

دانشگاه ، در نیمسال دوم تحصیلی نیز به پذیرش داوطلبان می پردازد و ثبت نام ترم بهمن از نیمه دوم آذر ماه شروع شده و تا اواخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت. این مرحله از ثبت نام بصورت اینترنتی یا حضوری انجام میگیرد که چنانچه ثبت نام بصورت آنلاین بود داوطلبان میتوانند از طریق سایت کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد اقدام به صبت نام کنند ولی در صورتی که ثبت نام بصورت حضوری انجام بگیرد ، داوطلبان میتوانند در بازه زمانی اعلام شده با داشتن مدارک مربوطه جهت انجام ثبت نام به واحدهای کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد

با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور رشته کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد  در مقاطع مختلفیرشته های کارشناسی دانشگاه آزاد ) انجام می گیرد ، هریک از این مقاطع برای پذیرش داوطلبان شرایط خاصی را می طلبد که در دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد درج می گردد و داوطلبان میتوانند متناسب با شرایط و سوابق تحصیلی خود در مقطع مورد نظر خود ثبت نام کنند. در ادامه به بررسی شرایط ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت نام دوره کاردانی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد:

دوره کاردانی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد به صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه میشود که شامل 4 نیمسال تحصیلی می باشد و فارغ التحصیلان پس از 2 سال موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم می شوند. شرط پذیرش دردوره کاردانی پیوسته داشتن مدرک دیپلم می باشد و داوطلبانی که دارای دیپلم شاخه های کاردانش ، فنی حرفه ای و هنرستان نظام قدیم هستند ، باید رشته انتخابی شان مرتبط با مدرک دیپلم آن ها باشد ولی برای دیپلمه های شاخه نظری هیچ محدودیتی در انتخاب رشته وجود ندارد.

دوره کاردانی ناپیوسته هم مختص دیپلمه های شاخه نظری می باشد و داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی دارند نیز میتوانند در این دوره ها اقدام به انتخاب رشته نمایند.

پس داوطلبانی که دیپلم فنی و کاردانش دارند می بایست در رشته های کاردانی پیوسته ادامه تحصیل دهند. برای مشاوره تحصیلی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد می توانید به سایت ندای مشاور مراجعه نمایید.

علاقمندان به ثبت نام در مقاطع کاردانی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد، مجاز به انتخاب حداکثر 20 کد رشته محل از بین رشته های ارائه شده می باشند.

شرایط ثبت نام دوره کارشناسی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد:

مقطع کارشناسی نیز در کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود . داوطلبانی که دارای دیپلم نظام جدید و یا مدرک پیش دانشگاهی هستند میتوانند در دوره 4 ساله کارشناسی پیوسته کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و مجاز به انتخاب 20 رشته محل از هرکدام از گروه های آزمایشی می باشند.

شرط ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) نیز داشتن مدرک کاردانی می باشد.

نکته :

داوطلبان برای انتخاب رشته در مقطع کارشناسی کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد هیچ محدودیتی برای تغییر رشته نخواهند داشت.

متقاضیان برای ثبت نام در نیمسال اول کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد تا 31 شهریور ماه و برای ثبت نام ورودی بهمن تا 30 بهمن ماه ، فرصت خواهند داشت تا مدارک خود را تهیه نمایند.

مدارک لازم جهت ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد

مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد معمولا شامل اطلاعات و مشخصات فردی داوطلب از قبیل کد ملی ، شماره شناسنامه ، نام پدر ، تاریخ تولد و … می باشد که داوطلبان بایستی تمامی این اطلاعات را به طور دقیق در فرم ثبت نام اینترنتی تکمیل کنند.

·         فایل اسکن عکس 3*4 یا 6*4 داوطلب (فرمت عکس باید jpg و حجم آن نباید کمتر از 70 کیلوبایت باشد)

·         اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی دیپلم از جمله معدل ، عنوان مدرک دیپلم و تاریخ فارغ التحصیلی

·         اطلاعات محل سکونت ( آدرس محل سکونت ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه ، کد پستی و ...

·         اطلاعات رشته محل های مورد تقاضا طبق دفترچه ثبت نام

·         خرید کارت اعتباری ثبت نام و تهیه شناسه و رمز عبور ثبت نام

پس از اینکه داوطلبان مدارک فوق را آماده کردند میتوانند با مراجعه به سامانه سنجش و پذیرش کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد و وارد نمودن شناسه و رمز عبور وارد صفحه ثبت نام شده و اطلاعات داوطلبی و هویتی خود را ثبت نمایند. پس از اتمام فرایند ثبت نام به داوطلبان کدرهگیری داده میشود که بایستی تا زمان اعلام نتایج کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد نزد خود داشته باشند.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد

پس از اتمام فرایند ثبت نام ، معمولا به فاصله دو هفته بعد ، نتایج بر روی سایت کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد اعلام می گردد و داوطلبانی که در لیست پذیرفته شدگان کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد قرار گرفته اند می بایست با در دست داشتن مدارک مربوطه جهت انجام ثبت نام نهایی به واحد پذیرفته شده مراجعه نمایند.

 

کاردانی فنی تربیت مربی آموزش های شهروندی دانشگاه آزاد